lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Wednesday, May 25, 2011

apa itu illuminati?


apa itu illuminati?

konspirasi illuminiti untuk memuja iblis adalah suatu perhubungan rahsia yang terdiri dari beberapa pertubuhan besar seperti freemasons, skull and bones, bohemian groove dan beberapa lagi. seperti skull and bones, hanya orang-orang terpilih untuk menyertao mereka dan biasanya adalah golongan-golongan elite yang akan menjadi golongan pemimpin suatu masa nanti. konsepnya sama apabila seseorang itu membela jin, maka jin itu akan memberi kemewahan, kemahsyuran dan kuasa padanya. akhirnya dia terus sesat dengan jin tersebut. dan jangan terkejut, itu lah konsep yang berlaku kepada kuasa-kuasa besar dunia dari dahulu sampai sekarang. ada juga ilmuwan yang memiliki kelulusan tinggi PhD yang menjadi ahli mereka dan menjalankan pemujaan syaitan.

gerakan mereka betul-betul halus dan teliti. dan kadang-kadang diselitkan dalam cerita kartun untuk kanak-kanak. aku nak bagi contoh satu cerita kartun kat tv yang lama dahulu pernah disiarkan. ingat x kartun HE MAN : MASTERS OF THE UNIVERSE.


berhati-hati dengan cerita kartun sebegitu yang boleh mempengaruhi minda anak-anak. jika anda perhatikan, HE MAN pahlawan berwajahkan tengkorak yang digelarkan skeletor sememangnya melawan penjahat. nampak bagus kan? tetapi sedarkan kita ketika dia mahu mendapatkan kuasanya itu dia menyeru "by the power of greyskull, i am he man!!!!" haaa itu lah dialog dia. meh aku terjemahkan dalam bahasa melayu bermakna "dengan kuasa tengkorak kelabu, aku lah he man!!!!"

nampak di situ HE MAN menyeru kuasa tengkorak kelabu ntah jin mana lah yang diserunya itu. dan begitulah dengan carita kartun-kartun lain. berwaspadalah dan beritahu adik-adik kita tentang bahayanya pengaruh disebaliknya. kerana konspirasi terbesar dunia menumpukan sasarannya kepada semua golongan yang mudah dilentur iaitu kanak-kanak.

p/s : aku berminat nak tahu pasal semua ni. sebab aku rasa illuminati ini bahaya untuk umat Islam. siapa tahu sila suarakan pendapat.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home