lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Friday, April 29, 2011

royal wedding

betapa hancurnya hati bila si dia memutuskan untuk memilih yang lain. terlalu kecewa.
ya, saya mungkin bukan ber-title model antarabangsa dan tak layak bersama awak tapi janganlah biarkan saya begini. sob sob. sampai hati awak hancurkan hati saya, will? T_T


tettt!! cukuplah sandiwara yang direka sampai disini sahaja. yang sebenarnya memang aku sgt teruja bila prince william dan kate middleton berkahwin hari ini. aku tengok live kat tv. semuanya cantik-cantik belaka. omg! everything was so perfect!
yeah
what a fairytale life for you kate :)

*nak sambung kejap sandiwara


you ingat lagi tak masa ni kita sama-sama keluar pergi lunch darling? i suruh u pakai macam ni sebab i suka tengok u segak-segak macam ni. ingat tak?

ni masa you baru masuk akademi terbang nak naik pangkat. ingat tak i tak bagi you terbang sebab i takut apa-apa jadi kat you..i tak nak hilang you.. ingat tak?

ni gambar masa kita sama-sama fly with our own jet. i yang snap gambar ni.. you ingat tak?

ye, i tahu you tak ingat. dan you tak kan pernah ingat pun.
sebab semuanya berlaku dalam mimpi i je. tssk tssk T_T

may both of you happily ever after :)



p/s : dulu prince william handsome gila. sekarang kenapa dah botak kat tengah? makan meggi banyak kot. anyway, kate middleton! you are one lucky woman! every woman in this world envy you! prince william, you are not that looking good nowadays, but your money are. kbai!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home