lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Friday, January 28, 2011

gadis semasa sunsilk


post kali ni sebab liza. dia buat aku dgr lagu gadis semasa secara tak langsung. kemudian aku teringat pasal nama yg tgh melonjak naik. iaitu gadis yg berada ditengah-tengah dlm gambar kat atas tu. gambar di atas diambil semasa sambutan hari jadinya yg ke-18. who else? its Melda Ahmad.

korang pernah nyanyi lagu Melda Ahmad x? lagu yang bertajuk kimia. atau lagu putus? kalau x pernah, pergi lah dengar kat youtube. best la siot. bkn sbb dia kwn aku, aku ckp mcm ni. its because of her talent. aku mmg adore dia sebelum aku kenal dia.

now dia amik jurusan muzik kat UiTM. sekarang dia berlakon program realiti, gadis semasa sunsilk. dah rezeki dia kan. well melda, i wish u the best. mkn bnyk sikit melda, kasi berisi mcm mech. (mech tu bf melda). hihi.

ohh yaa, mari duduk dpn tv tgk gadis semasa sunsilk kat tv3 hari selasa pkl 6 ptg.

p/s ; dengarkan lagu : gadis semasa - yuna.

Labels:

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home