lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Friday, March 18, 2011

Contest Cik Beba : Mimik Muka Minta Lempang

hai kawan-kawan! lama x nampak saye kan? tahu..sbb tu la blog saya bersawang sikit. sory biase la busy sikit. sehat x? harap-harap awak semua sehat.

seperti tajuk dia atas...hari ini kita nak masuk contest! lagi pun sbb yaya warholl tag...rasa semangat nak masuk, haha. contest ni kene letak gambar mimik muka anda yg anda rasa mcm nak kene lempang.

inilah muka kak beba. haha, cute but yet memang nak minta lempang. kikiki. kak beba is my senior at printing technlgy. now dia dah habis stdy da, walaupun xsempat kenal lebih mendalam, tapi sempat juga la kenal dia. she's nice, very sweet, ckp pun lemah lembut je. kalau lalak laki, da ngorat da. hahaha. (bukan nak bodek, just nak bg tahu je). sila lah masuk contest ni..lagi ramai lagi meriah kan! anda boleh click website ini untuk keterangan lebih lanjut.


ini lah kak beba. saya pulak? sila scroll ke bawah. aduh malu!

;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;

jeng je jengggg, inilah gambar saya yg saya pilih utk kene lempang :

hahaha pls, sila lah lempang saya!


kenapa perlu saya menang?

1. gambar ini diambil secara smula jadi. maksud saya, saya tidak make-up untuk kelihatan lebih menarik, konon nya natural gitu...hahaha.
2. sila click ayat ini kerana kawan-kawan saya yg lain sendiri telah meng-komen dan mereka sendiri yg ckp muka saya ini mmg nak kene pelempang.
3. saya tidak lah begitu mengarapkan apa-apa dari contest ini kerana ada yg lebih terel buat mimik muka tapi saya cuba juga nasib kalau dpt menang ni memang saya akan tgk dvd dgn kak beba!

sekian terima kasih kak beba kerana menganjurkan contest ini. ur the best!

saya tag kawan saya iaitu ainie, anis, azhar.

Labels:

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home