lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Wednesday, February 2, 2011

yaya punya kerja.

yaya tag lalak. so...tanpa buang masa, mari kita lihat apa yg dia nak dari lalak.


1. apa benda paling penting dalam hidup anda?

  • duit
  • money
  • pitih

2. Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?

  • aaaaaaa...xde. hihi.


3. Dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?

  • disebabkan sem ni kene buat mgzne dan aku buat majalah pertama ku ber tema kan wedding. aku dah buat sedikit research. wah kemain! haha. nak buat kat ballroom. yg sgt cantik.

    like everything was sooooo perfect. so aku dah buat tema yg aku cipta sendiri. iaitu : "almost paradise"


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

  • hik hik. segan la nak jawab. hee, yes i am! :)

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

  • insyallah jika ditakdirkan kami bersama, selagi aku bernafas sampai aku mati akan aku mencintai azim azri.

6. Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?

  • selalunya majalah remaja dan cleo, tapi baru-baru ni beli weddings dan ratu sehari. **sebab nak buat research mgzne bak kata cik ya kita. ;p

7. Antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

  • aaaaa...kedua-duanya.

8. Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?

  • kim kardashian, channing tatum, james dean, ashton kutcher, adam brody, brandon boyd, ryan reynolds.

9. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

  • kat banglo seroja tu aku basuh sendiri la. tu pun tangguh-tangguh lagi kumpul bnyk-bnyk bwk balik rumah. haha. kalau kat umah, mmg x la. hihi.

10. Di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?

  • paris, rome.

11. Pilih salah satu, peluk atau cium?

  • cium


12. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?

  • yaya sgt baik. dia seperti kakak saya. nama kami sama. hihi. saya sayang yaya.


13. 5 lagu yang korang suka and selalu denga recentlyr?

  • u smile i smile - justin bieber
  • just the way u are - bruno mars
  • signs - justin timberlake & snoop dog
  • omg - usher
  • one in a million - neyo

14. 3 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini ?

  • nurainie haziqah
  • azhar larh
  • ida sella


Labels:

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home