lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Wednesday, May 25, 2011

im back.

hi dolls!

aku dah dapat lappy balik. yeyyy! lappy dah ada anti-virus. kesian dia sebelum ni 1 sem xde. haha virus, trojan semua segalanya ada dalam ni. sekarang aku boleh meng-nyah kan mereka. yehuuu!

ayah installed cs5! and microsoft word 2010. hambek kau semua latest punya! hahaha. tapi terkial-kial lagi la nak guna cs5. so kalau aku x bley guna dlm sebulan, aku uninstall balik la. masuk cs3. senang sikit. x pe, aku cuba ok.

see, the result. ehm not what as i expected. yela this one whole sem everything goes smooth. so aku ingat semua berjalan lancar. tapi x. aku sedih lah jugak. yela mane x sedih. turun gila kot. dan sangkut 1 subjek. subjek tu da 2x sangkut. lepas ni kalau sangkut lagi sia-sia je usaha aku. aku sedih sedih dan sedih. tapi aku pikir, sedih sedih nak pergi mana. apa pun x dapat. benda dah jadi. so masa untuk aku bangun balik, let it go, move on, lets do this shit! wah kemain semangat.

minggu depan aku naik sem baru. insyallah sem yang terakhir. iaitu sem 6. aku akan buat comeback ok. watch out! haha. apa-apa pun, Alhamdulillah aku masih lagi bernafas. terima kasih Tuhan.

p/s : Tuhan selalu bagi aku satu benda dan tarik satu benda, macam aku boleh terbang macam superman tapi aku gayat.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home