lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Tuesday, March 2, 2010

haram J

1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda

~RAMBUT PANJANG PLS. aku turned on laki rmbut panjang. kinky! wakaka
~TIDAK METROSEKS. aku tak suka laki clean cut. bia ada janggut skit2. *aww~
~TIDAK PENAKUT sama ada dengan lipas/tikus/hantu/samseng. wakakaka
~TERER GORENG GITAR/BELASAH KETOK HENTAK DRUMS. nothing is awesome-er than having a lover who can rock with u maaannn
~aku tak nak atas dasar LUST. tapi sangat payah kan??
~TIDAK BODOH DLM KEHIDUPAN. cliche la kalau aku ckp aku nak laki yg reti hormat org tua, jaga tatasusila, matang fikirannya, empunya impian dan berusaha utk dpt masa depan yg baik. tapi itu la sebenarnya hakikat yg memang kita smua idamkan!
~last, aku nak JEJAKA YANG ADA ISI/INTI. aku tak nak yg luaran cantik menarik tertarik kau memang de bomb, tapi dalaman gila babi 'kosong'. i had it once. i dont want it anymore, thank you. ;)


2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup.
(harap maaf. lelaki yg btul2 dmnati seumur idup xleh disebut nama2 mereka. confidential!!so ini dalam kayangan aja laa. ahaa)

~BRANDON BOYDD. semenjak bayi lagi aku dah sayang dia.
~ORLANDO BLOOM. 1st time nmpak die kt lotr. dgn ank panah die. rmbut pnjg die. perghh
~JOEY JORDISON. love at first fright! aku chenta dia.
~TONY TRUJILLO. si metal skater yg menarek hati aku dgn stail nya yg best.
~GUS G. si vocalist/guitarist band firewind. suara yg lantang dan gorengan yang enak memg buat aku mengaum!.
~C.RONALDO.aku pnggil die 'bebeh'. so bile aku tnye ''bebeh ade main?'' yang lain dah tau 'bebeh' tu sape. wahaha


3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati.

~GABRA. lutut gigill!
~BUTTERFLIES IN D STOMACH. serves!! eh, nerves!
~GELISAH. tgn berpeluh, ketiak! haha!
~TIBA2 RASA KENYANG. padahal tak makan-makan dari siang kan.
~JANTUNG DUPDAP LAIN MACAM. seperti bru lpas kene keja anjeng.
~TEKAK KERING. sumpah. eh perasaan ke tu?
~HAPPY/SERONOK/GUMBIRA. rasa mcm tgh terbang di awang-awangan.. ahahaha


4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda.

~ROCK CONCERT. mintak-mintak la lepas tu hujan turun. perghh romantiss.. ahaahahah
~EVENT yang mendendangkan lagu electro. hee feveret! boley dance sama-sama.
~ART GALLERY. aku nk tau die pnye perspective. we can change our thoughts.
~BUMBUNG BANGUNAN. lepak duduk gelak dan beborak. suweet tak suweet??
~COLLOSEUM. pergh.. it wud be so nice man..
~FLOATING MARKET. di Phuket. seronok pe naik sampan, beli belah, recik-recik air kat muka. ahaha
~ni cliche ni. kt tepi BEACH. leh buat sand castle sama-sama. romantik kan kan??
~MAMAK STALL. alaa kt mane2 aje asalkan dgn pasangan sudeh ckup istimewa waat..


5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda.

~amenda yg die nak sgt tu. akan ku coba dptkan. tp aku tak akan makbulkan permintaan kalau die mahukan ferari. babi.
~pistol air. bleh men sama-sama. comel kan? ahahaha
~minyak wangi. sapa tak mau bf wangi-wangi?? kan?
~kasot kegemaran aku. sure die pkai nmpak semart. sebab ape? sebab aku suke. ahaha
~aku blikan die cd band feberet yg mcm limited edition cmtu.
~belikan apa-apa yang die suke. tp die takpenah nk bitau aku die nk menda tu. pastu aku beli. sure best. ehe
~blikan buku author kegemaran. yg memg sgt payah nk dpt.


6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.

~love at first fright-murderdolls
~wonderwall-oasis
~apple tree-butterfingers
~i'll be-edwin mccain
~more than words-frankieJ
~i miss you-incubus


7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini. WAJIB!!

~dd
~yaya
~xaty
~iera
~eyka
~am
~syazmin

Labels:

9 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home