lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Tuesday, February 16, 2010

holiday

sekali lagi, aku cuti. tak lama, seminggu aje.
tapi seminggu tu.... adoi, mcm setahun bila kat rumah
bila kat shah alam terasa cpt pulak masa!
nak tidur pun macam tak sempat sebab asyik fikir assgmnt..
serious! pelik aku.

so, basicly cuti ni aku hanya luangkan masa dirumah.
3M = mengonline, melantak, melihat cerita-cerita di kaca tv.
bila tgk tv, aku rasa jakun! HAHA.
kenapa?
sebab kat shah alam aku bukan tgk tv pun. malas, tak ada masa. aku update isu semasa pun bila pagi-pagi pergi kelas singgah kedai beli breakfst, beli surat khabar. wahh macam org tua kan? hihi. tapi itu la yang aku buat.

aku terasa nak lupakan assgmnt je. berlambak gila!! kene buat research yang paling malas.
nak kumpul maklumat lagi satu hal. halahai, tapi nak buat macam mana... sabar ajela lalak.

Labels:

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home