lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Saturday, May 22, 2010

well done job

im working! tehee hee. ala as a person that give flyers to others. im giving the youth free pass to youth 10. its happening next week people! come lets ok.

aku punya location menyebarkan flyers di subang. di ss15 dan subang prade. masa sampai mcm....tempat apakah ini, mana pergi org muda??!! yang aku nampak hanyalah org tua-tua. bukan la x boleh org berumur pergi youth, tetapi target kami remaja dan dewasa. so, mcm x kene la kan. haha. tapi aku pedulik hape, aku bg jugak org tua aku kata ajak anak-anak pergi. hihi.

ok saya sgt nervous. doing like this kind of job. u know, passing paper to public. yela like selalunya bila org pass paper kat aku, dengan berlagaknya aku ckp xpela thnx. so, sekarang aku da tau apa perasaan mereka. haha. malu + x suka! like....nak tutup muka kalau kene reject org x nak terima, haha!

like hello, aku bukan jual barang. kenapa korg x nak terima flyers aku. aku bagi free pass u know, free pass! urgh! lps tu aku mcm da penat, x larat. so aku berfikir sejenak...dimana kah tempat parking. jeng jeng jeng~ haha. aku meletak kan flyers tersebut di cermin kereta hadapan. ada la dlm 10 helai kot. hihi. bijak kan saya? haa saya tahu ;p

then, habis. so boleh balik. walaupun saya penat yg amat sgt tapi saya sgt happy teehee hee. sampai rumah saya nampak katil,,

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home