lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Monday, August 1, 2011

hari pertama puasa

bangun sahur, makan meggi berjemaah.
then tido...lepas tu nak kene bangun jugak sbb pkl 10.30 ada cls.
tapi.............jeng jeng jeng. terlajak tdo la pulak. heeeee.
so sambung je la tdo until tgh hari. haha.

buat asgmnt until 5pm. get up from bed mandi and siap-siap utk pergi bazaar. dah mcm-mcm dlm kepala ni nak mkn apa. sesampai je kat sana, mknan semua dah hampir habis. air x payah ckp la mmg habis dah laku. ishhh, aku pun beli popia je utk berbuka. lucky yaya dapat beli nasi kerabu. zaty beli murtabak dan kuih pelita. liza beli kuih pelita gak. sbb tu je ada. sobs.

mmg ngam-ngam je yaya beli air, azan dah berkumandang. so kami pun decide mkn taman permainan kat sebelah bazaar tu. kami berbuka penuh kesederhanaan. semua makanan tu kongsi 4 org. amboi gitu. so hope esok dapat pergi bazaar awal sket..nak beli roti john. yummeeyyhh~


p/s : nak pergi bazaar kat keramat. ayah, this week bring me okey.

Labels:

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home