lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Wednesday, June 1, 2011

#adindaevans


siapa x kenal dengan adinda evans. obviously bukan adik juliana evans sebab dia x ada adik perempuan. this 14 years old kid mengaku yang dia x ada dara. popular sekelip mata saja. hanya 1 cerita dia popular kalah artis ok. kalau korg tgk gambar bawah ni. kat timeline twitter aku, dia top 3 kot. terbaek lah!


oh, x tahu cerita lagi ke? pergi blog dia.

aku nak tahu kenapa dia buka aib dia sendiri. bangga pulak tu. dia baru umur 14 tahun. banyak lagi yg akan dia tempuhi. kalau awal-awal dah macam ni, lagi 10 tahun apa la nak jadi dgn dia? x yah ckp 10 yahun la...5 tahun lagi la apa akan jadi kat dia. aku yang dah 20 tahun ni pun rasa banyak lagi perlu aku belajar.

kita ni jahil ke, setan ke, jgn la sesuka hati admit benda tu lagi-lagi kat khalayak ramai. mungkin boleh admit dgn teman rapat tapi bukan mcm bdk kecik ni buat. ya mugkin dia teringin berlakon cerita sambungan aku masih dara iaitu aku takde dara. tapi jgn sampai memalukan diri sendiri, keluarga lebih-lebih lagi. x kasihan ke kat parent tu. kalau x malu kat orang..malu la kat Tuhan.

kalau nak cakap pasal agama, aku x layak. it's just aku mewakili masyarakat sekeliling yg ingin memberikan pendapat tentang pengakuan kau yg sgt trendy tu. worldwide gitu.

aku..kasihan dgn dia. kasihan dgn parent dia. aku x nak mengutuk dia sebab dah berbakul org kutuk, maki, caci dia. x lupa juga ada yang menasihati dia. yang kelakar tu dia hampir nak accident langgar lori and what so ever. banggang, x memasal aku baca semua post dia dlm tu. maybe hormon baru nak naik, so dia cakap la apa-apa tanpa berfikir. hmm, next time think wisely okay kiddo. she's young, she made mistakes. who we are to jugde.

p/s : lepas ni aku tunggu lelaki pulak confess "aku takde teruna"

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home