lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Thursday, December 10, 2009

bikin gua menyampah

lately ni banyak sgt number yg bukan-bukan call and msg aku.
semalam je da 7 number yg ntah ape-ape ntah.
dah la number x best. yg buat aku annoying nye msg-msg seperti ;

"ni sapa" - woi kau yg msg aku! patot aku la ckp kau sapa and mana kau dpt no aku!!

"tu lalak ke" - yela!! bila aku kate ye kau x percaya plak!! bodoh, x kan aku nak cakap aku ni ANGELINA JOLIE!

"kenapa x reply?" - oh ya sila ambil perhatian, aku x akan layan msg-msg kau yg annoying tu.

lepas tu call banyak kali, then diam. WTF!!!
x perlu nak dengar suara aku..
aku bukan siti nurhaliza pon, suara aku x sedap!!

dan berita paling menyedihkan adalah...
mlm ini result aku keluar. oh tidak!!
doakan yg terbaik utk aku ye...~~
and all the best utk warga uitm sekalian ;)

Labels:

7 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home