lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Sunday, November 7, 2010

saya sudah agak dia memang ada kuasa ajaib

Saya perlukan rehat yang cukup.
Sengal-sengal badan masih terasa.
Lenguh-lenguh menguasai setiap pelusuk tubuh saya.
Otak saya tidak dapat menumpukan perhatian terhadap assgmnt yang harus saya siapkan.

Perlukan rehat untuk menghilangkan segala kepenatan ini.

Tetapi tadi, ada perkara ajaib yang berlaku.
Telefon saya berdering.
Kedengaran suara yang husky di hujung talian sana.

Saya tersenyum mendengar cerita si sang pujangga.

Secara tiba-tiba segala lenguh, penat dan sengal badan saya hilang.
Mengapakah? Kuasa jenis apakah yang dipakai oleh lelaki muda di hujung talian itu?

Saya musykil.

Labels:

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home