lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Monday, September 7, 2009

salah kah ku?

lepas apa aku buat utk kau
kau balas mcm ni
aku x tau apa salah aku
cuba ckp elok-elok kalau x nak aku
aku boley terima
cuba ckp apa kau x suka psl aku
aku boley terima
tapi ni x, senyap je
kau biakan aku mcm batu tunggul kat tepi jalan
kau layan aku mcm aku ni bkn apa-apa kat kau
trime kasih

muka hensem perangai mcm hanjing buat apa
perangai tahi yg busuk tu pun elok lagi daripada kau
tah la. mungkin ada silap aku kat mana-mana
tapi silap aku x sbesar silap kau
atleast aku berusaha utk pulihkan semuanya kembali seperti sedia kala
tapi kau langsung x buat apa-apa
kau kata aku the best tuk kau
tapi kenapa mcm ni
haih. tah la
penat aku pikir
cukup la kalau sekadar die boley jaga kau,
die akn syg kau smpai mati..
aku boley pegi jauh-jauh

aku terkilan.
asyik aku je kene game ni kenapa
tuhan, tolonglah.

Labels:

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home