lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Monday, August 31, 2009

sudah


penindasan. kekeliruan.

so? ada masalah dgn cara hidup aku?
kau mmg x akan puas hati selagi aku masih dibawah belengu kau.
i dont need any of u who pretended to be a friend.
stop bull shitting.
im hating u more than ever
aku x perlukan kepura-puraan kau.
tutup mata sebelah dan sambung kejahilan kau.
faham erti sudah? ENOUGH.
i might explode and i know u dont wanna see me that way.
aku mempunyai tapak yang lebih kukuh.
aku x perlukan kau
perlukan aku ulang?
should i translate that to u?
ohh,, i forgt!
u didnt even know english before i met u.
youre like a piece of paper, i picked i up and write on u
so dah ada manfaat engkau kat masyarakat.
still kau adik beradik sampah.


Labels:

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home