lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Friday, September 25, 2009

dibalik sebuah mimpi ada sebuah harapan





mimpi yg ingin ku katakan ini adalah.....ehm.....
mungkin akan mengejutkan kamu semua.....
tapiii kadang-kadang mimpi itu akan menjadi kenyataan bukan?
mungkinkah apa yg aku mimpi akan terjadi di dunia realiti?
bukan lagi angan-angan mat jenin....
nak taw aku mimpi ape?
ni haaaa
; mimpi kapel dgn mereka di atas.
**malu. muka aku merah.
sungguh!!

..
.....
.......

HUAHUAHUAHUA.
gelak guling-guling!!

ape la aku mimpi. x taw la kenapa. haha. maafkan saya kerana bercita-cita tinggi.
how i wish my bf is one of them hahahaha...adoi kolakau la kau ni lalak.
haha. maybe soon.......NOT!! perasan la kau lalak! ;D


Labels:

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home