lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Sunday, December 11, 2011

nadia ishak a.k.a yaya warholl

ehh mana ada i tuka nama. yeeee nama i nadia adzman..bukan nadia ishak. huhh. hehe. this nadia ishak is my other sisters. we are the nadia's! ekeke. so i've known her at uitm. yeah, kita 1 course. masa nak daftar bilik kat hostel..dia duk depan aku. aku x kenal pun dia. aku borak la dgn sapa tah masa tu. budak tu tanya nama aku aku. aku jawab la nama kita nadia. tetibe si yaya dgr agaknya dia pusing pandang aku ckp eh nama kita pun nadia"....*krik krik krik bunyi cengkerik* hahaha. dah la suara mcm kartun. aku cam...oh hai. hahaha.

sinopsis sepanjang 3 tahun perkenalan :

part 1 kenal cmtu2 je. aku x berapa nak kawan dia sebab dia mcm skema je.
part 2 baru kawan. sebab tetibe sama-sama single time tu.
part 3 dah mula rapat. bley la gosip-gosip, mengumpat, buat lame jokes
part 4 dia mula memberi inspirasi kat aku utk menjadi lebih rajin
part 5 live happily with other sister xaty, kak aeca, kak nad, kak intan...
part 6 became sisters. yeaa walaupun ada ups and down. but we've work it out.

so this post is especially for her. why? this week she's getting engaged with the man that she choose. ini adalah minggu terkahir sebelum dia bertukar status tunang orang. these are the moments i will always treasure. never forget. and always remember :)

shes my other half my partner in crime my best friend and best of all shes my sister.

so lepas ni dah jadi tunang cuki. lepas tu isteri cuki. hihi. walau apa pun, kita masih tetap kawan. nnt anak-anak kita pun nak kene kawan jugak. haha. i love u nur nadia ishak. hugs!

p/s : your not my friend. your more than that. your my sister! and i could never live with out you! i may not have had you for my whole life but i am so glad to have you for the rest of my life.

xoxo

Labels:

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home