lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Sunday, December 26, 2010

oh umi,


pagi tadi...pkl 7. rumah sunyi. pelik.
selalunya suara umi dah bergema bising sana sini dah.
apasal umi tak kejut.

ni aku kat rumah, selalunya umi kejut aku untuk sembahyang subuh.
kalau aku kat kolej pun umi tetap akan call untuk kejut aku.
ni x de plak. kalau ye pun, kenapa umi tak siap-siap lagi. tak pergi kerja ke? aku mulai mushkil.

terus...aku turun pergi ke dapur.
sebelum itu check jam di hall. haa betul pukul 7.

aku nmpk umi tgh ketang ketung kat dapur. buat breakfst la tu.
aku tegur la.

aku : umi tak pergi kerja ke?
umi : pergi.
aku : dah pukul 7 ni, ohh hari ni masuk lambat yeh?
umi : HAH?? YEKE?? YA ALLAH!! DAH LAMBAT LAH NI, Astagfirullah..

nasib umi dah gosok baju malamnye. selalu umi gosok baju pkl 4 5 pagi. humm, tak pun, ni mesti dah plan nak g keje lambat. ahh x kesah lah. so..dgn itu, aku pun terus lah mkn apa umi masak td. ahhhhh, sedapnya! dgn tak gosok gigi, lagi la sedap. hahahaha!

pastu aku dpt msg bf aku. dia kata "morning cinta, im late! lupa gsk baju mlm td. syok sgt malaysia menang. heehee. kene marah dgn mak"

hehehehe. ada geng.
sang pujangga pun memerlukan ibunya sebagai alarm clock.

kalau x berbunyi alarm clock, maka x jaga lah kami. wahaha!

p/s : berapa ramai lagi bergantung pada ibu mereka untuk bangun pagi?


Labels:

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home