lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Sunday, November 7, 2010

malam, di dapur.

aku sedang membasuh pinggan mangkuk. ayah dah habis makan, die bg pinggan kat aku. as usual la alang-alang aku tgh basuh kan. then die mencapai rokok dan mula membakar. tiba-tiba ayah bersuara...

ayah : kaklong ada duit blanje?

(note that aku paling suka bila ayah tanya soalan ni)

aku : ade, ade. *tersenyum simpul*

ayah : nah amek ni sikit.

(haa ni la sebabnya aku suka)

aku : thank you.. masukkan dalam ni... *smbil menghulur poket sluar belah kanan*

ayah : *buat bunyi KA-CHING sambil masuk duit dalam poket*

after that, ayah pergi ke hall then tgk tv. and then umi pulak datang kat aku, tip-toed...

umi : kaklong, lain kali jgn ckp ada duit! kalau x, boleh dapat triple!







umi, you're baaaaaaaaaaaaaad.

Labels:

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home