lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Monday, December 7, 2009

one down, four to go!

hey! :)
im sory sebab brfore this aku ada masalah yg sgt....parah.
itu yg boleh aku ckp. aku bkn x nak berkongsi,
tapi aku x nak fikir lagi.
aku sampai da x boley fikir, sampai aku da x kuat nak jadi kuat.
tapi disebabkan ada org disekeliling aku dan aku percaya ada hikmah disebalik sesuatu musibah....
so aku tabahkan jugak diri nak menempuh hari-hari yg bakal mendatang.
tapi aku x faham kenapa lepas satu...satu masalah dtg muncul.
adoi tuhan. tolonglah hamba mu ini.

masalah pertama ; stalker!
damn la. kau ni boley blah x dari hidup aku?
semak nak mampus. asal x mampus-mampus hah?
kau stalk aku lps tu pergi buat cerita, kau jaja cerita aku kat ofis mak aku?
ok mmg semua mak x suka anak die pp, drugs or we called social life yg overzzz
tapi aku nak tanya apa kau dpt kau buat cerita psl aku?
nak memalukan aku?
ala sikit pun aku x heran sbb ape kau buat semua ni x luak kat aku
kalau kau x kesian kat aku, kesian la kat mak aku
die x de usik sapa-sapa pun kat ofis
and kenapa kau nak tambah dosa kau yg da sedia berbakul?
bodoh yg amat melampau kan kau tu.
mak aku lagi kenal aku mcm mana. hahaha
tgk? mak aku lagi pecaya aku...hahaha kau kalah!!! :))

masalah kedua ; facebook!
disebabkan stalker gila tu...mak aku kata better aku close fb acc.
xde lagi org nak sebok kacau-kacau life aku
aku cam.... "alaaaaaaaa x kan la nak mengalah sbb org gila tu"
mak aku kata "xpe, x salah kan. kite kasi die can dulu"
haha. hey stalker, aku bukan deactivate sbb takut kat kau
aku buat sbb demi mak aku ok.

masalah ketiga ; myspace!
aku x faham kenapa ada org tu x hargai dgn ape yg tuhan bagi kat diri die
hey lalak wannabe, perlu buat fake acc dan guna nama serta pic aku?
x baik tau mcm tu. hodoh sgt ke kau tu sampai perlu pakai pic org lain
ala terima jela hakikat ape yg tuhan da bg kat kau
kau boley je pergi new york skin solution utk cantik kan kulit kau tu
kau boley je pergi london weight mngment utk kurus kan bdn yg gemok kau tu
kau boley je pergi yun nam hair care utk tumbuhkan rambut kau yg gugur tu
semua masalah ada penyelesaian. jgn takut bebeh~ huahuahua!

sekarang ni aku guna pic chantal antm9
yes yes i know it is sooo damn annoying. hahahaha
aku pun geli sbenanye tapi suka hati aku lah kan
sbb x nak bg stalker jejak aku. kuikui~
ok semalam aku ada sesi air mata dgn bonda tercinta
uhhhh menangis habis-habisan lahhhh. hihi.

umi ; bring your bf come to house this saturday
lalak ; hahh?! pasai pa plak??
umi ; nak kenal la. lps ni senang la hati umi tau awk keluar dgn siapa.
lalak ; perlu ke. kalau x ready mcm mana?
umi ; i dont care. if die betol nak kat awk he will come. if not...fhm-fhm la.
lalak ; hmmmm.....

**terus amik phone call babyboo

lalak ; cinta! buat apa?
babyboo ; dari balai polis and im home dah ni yang
lalak ; **aku pot pet pot pet psl kejadian hari ini dan ckp psl parent nak jumpa
babyboo ; yeke? ok im coming tau.
lalak ; u ni bia btol. i takut!
babyboo ; nak takut ape? awk balik shah alam nnt pun i nak bwk u jumpa parent i. be prepared
lalak ; .............. **meremang bulu roma.
babyboo ; kenapa awk senyap yang?
lalak ; xde pe.
**dan aku terus merepek bnd lain, die layan kan aje ape aku ckp. haha

4 hari lagi hari sabtu!! takut!!
oh yaaaa...lagi 2 hari result aku keluar!! cuak!!
adoi apesal kejadian yg menakutkan jadi bertalu-talu ni?

Labels:

11 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home