lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Wednesday, July 15, 2009

perasaan

aku selalu x pasti dgn perasaan aku
bkn perasaan tentang ape taw
perasaan tentang hati
sbb....aku cukup penat
aku penat nak kene mcm dulu
aku penat nak jadi pmpuan simpanan
aku penat nak jadi tempat kau berhibur
aku penat nak jaga hati aku sbb kau
sedangkan kau?
x pernah nak pikir ape aku rasa...
x pernah pikir ape aku nak...
x pernah pikir psl aku la senang cte..
sume psl kau je
HMMPPHH!!
mana aci kan
aku cuba jugak utk x pikir psl ni
tapi smpai bila?
hmm
bila akan ada org nak syg aku sbb aku?
love me for who i am la der
bkn sbb aku ni pakai ni pakai tu
humm~~
tah la

oh tuhan ; kirim kan aku kekasih yang baik hati. pls? ;)

Labels:

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home