lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Thursday, June 11, 2009

tuhan, kuatkan aku

kenapa buat aku mcm ni tuhan?
lepas 1...1 masalah datang
persoalannye kenapa aku?
kenapa x cik tipah ke cik miah ke
pak abu ke pak meon ke
aku penat nak tempuh mcm-mcm
aku x terdaya tuhan
tolong lah kuat kan hamba mu ini

psl relationship,
psl result final,
psl org tabur fitnah,
psl diri sendiri


........................................................................................................


lalak ; i wanna be alone
faliq abg ; dont worry sayangku. uve done ur best kan. its not the end of the world. try harder next sem ok? hugs
lalak ; mana tau niiii? humm. haihh. nad da buat terbaik da. cls x penah skip. asmngt sume anta. nad da cuba sgt2. x adil la faliq abg ;(
faliq abg ; ape gune abang kalau tak tau masalah adik, even nad tak ckp. :) ada hikmah die. mungkin kite tak tau. faliq dulu repeat paper Economy masa buat degree. Tuhan je tau betape stressnye time tu...rasa nak bunuh diri semua. dapat D. then repeat paper, amek short course. dapat A+. now dah abes degree, working in petronas. life doesnt end there sayang
lalak ; its like bkn x nak bg tau. cam pedih gila bnd ni. x ley terima sbb btol2 da buat yg terbaik. haihh
faliq abg ; hm. phm. dont worry, lama2 bende akan jadi ok. nad pun akan lupekan and focus on new things. this too shall pass ok :)
lalak ; haihhh. berat ohh nak hadap. hum thnx faliq abg. ily always. hugs!
faliq abg ; mmgla. name pun dugaan. tapi Dia takkan bagi dugaan yang Dia tau hamba Dia takleh tanggung. be strong ok. ilyt. x


betul ke tuhan x kan bagi dugaan yg Dia tau hamba Dia x leh tanggung?
hum. insyallah aku akan tabah. kuatkan aku tuhanku. amin.

Labels:

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home