lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Friday, January 28, 2011

tournament futsal

sole-sole fc




event ni kat ukm. 1st time teman azim to tournament futsal. bila tgk dia jatuh ke, kene tolak ke..aku pulak yg takut, nervous. its just aku x nak apa-apa jadi kat dia la. tapi tulah, dah adat main bola kan. x kan la x jadi apa-apa. lain la main batu seremban ke congkak ke...kan.

so stage by stage, dlm 1st round, team sole-sole dapat 1st place in group. gempak gak la. sbb team lain aku tgk semua besar-besar, hebat-hebat. kira power jugak la team sole-sole ni sbb dorg paling muda dlm tournament ni pastu dpt kalah kan team lain dalam group. team sole-sole dapat masuk semi-final. 1st time jugak azim kata dlm tournament dlm masuk peringkat seterusnya.

kemudian..hmm. ada abg mana tah, dia cam tertendang kaki azim. time tu azim jatuh x boleh nak jalan. aku time tu..sayu je. haih. tapi aku x pergi kat dia, sbb aku tahu kalau aku pergi nnt aku sedih tgk dia mcm tu. dalam 5 mnt tu azim masuk balik court. geram je aku, kaki tu sakit nak main jugak. sabau lalak sabau. lps tu nak dijadikan cerita, team azim kalah dgn penalti je.

im proud with azim and his team mates. they did their best. maybe bukan rezeki diorg kali ni. mungkin lain kali. so, aku ucapkan tahniah kepada team sole-sole. cuba lagi lain kali ye.

btw hahaha. ada pengacara tu sergah aku dgn azim pastu suruh teka beg harga bape. azim teka dua kali salah. aku teka sekali je betul. aku nak bg tahu korg, tgk la tv3 on 13 feb 2011. aku dgn azim masuk "kasi teka" dalam program mytv3. har har har~


ok aku dah dapat rasa mcm mana jadi Victoria Beckham. hahaha!


Labels:

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home