lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Sunday, December 13, 2009

dear ex-boyfriend


tlg jaga sikit mulut puaka kau tu
nak maki-maki aku plak
ingat aku hadap sgt baruah mcm kau?
im glad u and i are nothing
kau yg tinggalkan aku
kau yg cari perempuan lain
and aku happy kau buat mcm tu sbb kalau x aku x tau la perangai kau yg sebenar kan?
ada aku kecoh kat semua org ckp kau buat hal?
sikit pun x. malah aku hormat keputusan kau
kau tu yg pergi jaja cerita kat org ckp aku buat hal?
wei, org lain ada mata diorg boley tgk ape yg jadi la
diorg kenal aku mcm mana, diorg kenal kau mcm mana
kau mmg suka mintak simpati kat perempuan dgn cerita sedih kau
fyi, aku sikit pun x amik port psl kau lps kite break
pergi mampus kau nak buat ape sikit pun aku x tgk
kau tu jgn bajet sgt boley x?
bajet hensem, bajet bagus, bajet hotstuff
nak bajet sgt pun x boley bro
so tlg jgn semak dlm hidup aku yg happy skang ni
mls nak melayan perangai kau yg tahpape tu
so long sucker~

if you think you're alive then you're better off dead.
i will dance on your grave

Labels:

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home