lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Tuesday, December 15, 2009

aku pantang bila...


1) aku paling pantang bila aku tengah tidur lepas tu ada banyak call yang masuk, lepas tu emo sebab aku tak angkat call korang. oi, tak perlu nak emo. aku tido bukannya beromen yang boleh ajak kau sekali. nanti aku dah bangun aku call la balik.


2) aku paling pantang bila ada sekumpulan lelaki tengah duduk ramai-ramai dekat bas stop, lepas tu bila aku lalu nak suit suit. oi, aku x suka kau buat mcm tu! dasar mat rempit tak laku!

3) aku benci bila orang meludah sepah-sepah ni. kuang aja betol la, cube kau ludah dalam wallet kau, apa kau rasa? syok tak? haaa. kau jawab la sendiri!

4) aku paling pantang bila kau pinjam barang aku, lepas tu kau pulangkan balik dah macam bukan barang aku, macam kau beli kat bundle je. oi, agak-agak la der!

5) aku paling pantang bila jiran sebelah rumah aku karaoke pukul 11 malam. dan tiap-tiap malam. da la lagu cina kongkang! wei!!! aku tak fhm ape kau nyanyi dan agak-agak la! aku nak korek idung dgn senang pun tak boleh!! cube la kau paham. esok aku masuk rumah kau waktu kau tido, lepas tu aku ambek set karaoke kau, pastu aku plak nyayi, tunggu lah kau!!

6) aku paling pantang bila perempuan bajet hot pandang perempuan yang gemok sebelah mata sambil ngumpat-ngumpat. kau ingat dorang tak de perasaan ke? cube kau gemok lepas tu aku menjerit depan-depan muka kau aku kata "WOI GEMOK BUSUK!!" kau marah tak?

7) aku paling pantang bila kau dah ada gf tapi kau kata kau tak de gf. pastu nak ngorat-ngorat aku bajet aku terliur dgn ayat-ayat manis kau. apa masalah kau ha sebenarnya? cilaka!

8) aku paling pantang bila kau guna tandas awam lepas tu kau tak reti nak flush balik. aku harap-harap bila kau buat open house semua yang datang tak flush najis kecil atau najis besar tu. hadap la kau!

9) aku paling pantang bila kau bajet kau hot buat muka macam mintak kasut converse aku. hanya disebabkan kita berselisih like 46 times a day, kau assume yang aku ni stalker kau la nak ikot kau kemana je. oh!! cut the crap. kau buka paris hilton pon.

10) aku paling pantang bila kau self fish. kau tengok la apa aku balas nanti.

ok,full stop!

Labels:

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home