lalak day and night

don't make me lose my trust in you, don't make me hate you. just don't.

Saturday, August 29, 2009

suliza sahrani


yang yang yang
aku bkn menghilang
aku cuma nak cari diri aku sndr
sbb aku x faham dgn diri aku
bkn sbb 'die'
kan ko penah ckp x kan sbb 'die' mmbr lama pun kene kan?
aaaa. bkn bkn.
aku x penah nak cmpur kan kau dgn mana-mana lelaki yg aku kecik hati
jgn risau
aku pergi x lama
aku ada je selalu
apa2 call aku
kau pun 1. (mmg pun, kau bkn bnyk. 1 dlm berjuta. hehe.)
da tuka no x ckp
aku punya la mcm gila cari
tu pun aku cari no paan.
haha
segan la babe
aku tau paan ok kan dgn aku?
tapi...tah la.
org yg life die dgn bf selalu aku segan nak kacau
yeah aku tau aku bkn mcm ni tapi...tah?
haha
yes i do miss u damn fckng much babe!
like seriously
aku rindu nak lepak-lepak mcm dlu
nak gila-gila mcm dlu
tapi tu la
theres so much to share
tapi beb, aku takut 1 bnd
aku takut kau jauh dgn aku
dan aku x nak bnd tu jadi.
sbb kau aku syg sgt.
da berapa lama kita kwn?
sgt lama beb.
k?
moral nya....meh call aku.
then kite lepak. hahaha.
tc. xoxo. ily imy. **aww, so sweet.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home